Game Booster 3 – Tüm Oyunlarda FPS Arttırma / RAM Kullanmı Azaltma

34
2



✅ Destek Olmak için Abone Olmanız Yeterli ! ✅

GameBooster 3 :

👉 İnstagram :
👉 Twitter :
👉 Discord :
👉 Her Abone bizim için bir aile üyesi daha demektir

-tag-
game booster 3,game booster 3 nasıl indirilir,game booster 3 kullanımı,game booster 3 test,game booster 3 lol,game booster 3 csgo,ram fazla kullanıyor,windows 10 fazla ram kullanımı,windows 10 ram kullanımı azaltma,ram kullanımı azaltma,ram kullanımı nasıl azaltılır,ram arttırma,ram sorunu,oyunlarda anlık fps düşüşü,oyunlarda anlık donma,oyunlarda anlık takılma,tekno,cafe,tekno cafe,nasıl yapılır,fps arttırma,fps yükseltme

Nguồn: https://jaxbrews.com/

Xem thêm bài viết khác: https://jaxbrews.com/game/

34 COMMENTS

  1. Uygulama sayesinde oyunda ses sorunu yaşıyordum sürücü güncellememişim güncelliyorum şu an umarım olur..

  2. Abi sen bence Bidaha Video Montajlama Bence Videoyu Mahfetmişsin Müzik Sesini Baya Bastırıyor sesin arka da kalmış

  3. Minecraft Normal fpsm:30,35,39 civarı şimdi bu program sayesinde 300Fps alıyom
    İşlemci:İntel 1.23Ghz @1.2Ghz Pentium x86
    Ekran Kartı:Takılı Değil Yok Grafik Programı İle Çalışıyor.
    Ramim:9Gb Şaka ne 9 u 1Gb valla 1 gb 😀

  4. pc de ikide uygulama jet boost bide bu olcak bu nu da yapsam ne olur : 404 not fould not error:fasfasfsafsafdsadsadsa

  5. Game booster 3 ü yükledim sonra silindi tekrar kendiliğinden birşey ler oldu game booster 4 indirildi pc ye normal mi ?

  6. bi boka yaramıyo bu program aksına fpsimi düşürdü çünkü gerizekalı program arka planda çalışan herşeyi kapatıyor artık sürücüleridemi kapatıyosa anlamadım 120 fps aldıgım csgoda 70 alıyom bu prgoram varken sildim gitti

  7. Beyler Game Booster Artık Değişmiştir Game Booster 4 versiyonu olmuştur Game Booster 3 Kalkmıştır !!

  8. Neden sadece pc ipad içi samsung içi game booster yok mu😢😢😭😭😟😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😔😔😔😫😫😫😕😕☹☹☹🙁🙁🙁🙁🙁🤧🤧🤧🤧🤕🤕🤕😿

  9. hocam bir şey soracagım ram hdd ve ekran kartı sıcaklığından bahsettin bende ekran kartı görünmüyor intel dışında Nvdia var ama acaba görmüyor mu ekran kartımı cevap verebilirsen sevinirim

  10. Bayadır araştırıyorum ama bişey bulamadım bana göre sebebi çözünürlük değiştirdiğim zaman pencereli tam ekrana geçmesi

  11. Abi mesela ben fortnitede 1366×768 de senin verdiğin ayarlarla sabit 60 fps alıyorum ama oyunu 4:3 e aldığımda kasma oluyo neden olabilit sence

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here